Jautājumu vai neskaidrību gadījumā sazinies ar mums darba dienās no 8:00-17:00

📞 +371 65288088 vai ✉️ atbalsts@astarte.lv


Часто задаваемые вопросы

Kā es varu iegūt mobilās lietotnes akcijas degvielas cenu -8 c/l?

Kā norēķināties par degvielu pie sūkņa ar ASTARTE mobilo lietotni izmantojot Bankas karti?

Kā norēķināties par degvielu pie sūkņa ar ASTARTE mobilo lietotni izmantojot ASTARTE Degvielas karti (sarkano)?

Kā lietotnei pievienot ASTARTE Klienta karti?

Kā lietotnei pievienot ASTARTE Degvielas karti?

Kā lietotnei pievienot bankas maksājuma karti?

Vai caur mobilo lietotni ir iespējams norēķināties par pirkumiem veikalā?

Vai iespējams norēķināties par degvielas uzpildi attālināti, neatrodoties uzpildes stacijā?

Ko darīt, ja esmu izdzēsis savu profilu?

Ja esmu mainījis mobilo ierīci, vai izveidotais ASTARTE lietotnes profils saglabājas? Kā to aktivizēt jaunajā mobilajā ierīcē?

Ko darīt, ja mainījies mobilā telefona numurs un/vai e-pasts?

Kā es varu izmainīt lietotnes paroli?

Kā atcelt degvielas uzpildi caur mobilo lietotni pie sūkņa?

Kā rīkoties, ja lietotnē redzu, ka mana Degvielas vai Klienta karte ir bloķēta?

Ja esmu pasūtījis degvielu vairāk nekā esmu uzpildījis. Kas paliek ar manis neuzpildīto degvielu?

Vai ar mobilo lietotni var norēķināties par Dīzeļdegvielu Lauksaimniecības produkcijas ražotājiem (DD LPR)?

Vai ar mobilo lietotni ir iespējams norēķināties par degvielu visās degvielas uzpildes stacijās?

Kādus degvielas produktus var iegādāties ar ASTARTE lietotni?

Vai ar mobilo lietotni iespējams norēķināties par degvielu pie sūkņa ārpus stacijas darba laika?

Kādu lojalitātes karti man pievienot ASTARTE lietotnei – fizisko ASTARTE Klienta karti vai izveidot Virtuālo Klienta karti?

Vai vienu ASTARTE Klienta karti var pievienot vairākiem profiliem?

Ko darīt, ja lietotne nenosaka manu atrašanās vietu?

Neizdodas pie kases noskenēt QR kodu, skenēšanas logs telefonā ir melnā krāsā.

Kādās operētājsistēmās pieejama ASTARTE mobilā lietotne?